EFFENBERGER, Tomáš a Radek PELÁNEK. Code Quality Defects Across Introductory Programming Topics. Online. In Larry Merkle, Maureen Doyle. Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education V. 1. New York, NY, USA: Association for Computing Machinery, 2022, s. 941-947. ISBN 978-1-4503-9070-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/3478431.3499415.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Code Quality Defects Across Introductory Programming Topics
Autoři EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání New York, NY, USA, Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education V. 1, od s. 941-947, 7 s. 2022.
Nakladatel Association for Computing Machinery
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW ACM Digital library
Kód RIV RIV/00216224:14330/22:00127006
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-1-4503-9070-5
Doi http://dx.doi.org/10.1145/3478431.3499415
UT WoS 000884263800136
Klíčová slova anglicky introductory programming; python; code quality; feedback
Štítky core_A, firank_A
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 28. 3. 2023 12:00.
Anotace
Research on feedback in introductory programming focuses mostly on incomplete and incorrect programs. However, most of the functionally correct programs also contain defects that call for feedback. We analyzed 114,000 solutions to 161 short coding problems in Python and compiled a catalog of 32 defects in code quality. We found that most correct solutions contain some defects and that students do not stop making them if they do not receive targeted feedback. The catalog of defects, together with their prevalence across common topics like expressions, loops, and lists, informs educators which defects to address in which lectures and guides the development of exercises on code quality. Additionally, we describe defect detectors, which can be used to generate valuable feedback to students automatically.
Návaznosti
MUNI/A/1195/2021, interní kód MUNázev: Aplikovaný výzkum v oblastech vyhledávání, analýz a vizualizací rozsáhlých dat, zpracování přirozeného jazyka a aplikované umělé inteligence
Investor: Masarykova univerzita, Aplikovaný výzkum v oblastech vyhledávání, analýz a vizualizací rozsáhlých dat, zpracování přirozeného jazyka a aplikované umělé inteligence
MUNI/A/1230/2021, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 22 (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 22
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 00:58