SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce. 2022, 8 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Emoce ve výuce |
Název česky | Emoce ve výuce |
Název anglicky | Emotions in Teaching |
Autoři | SUCHÁČEK, Petr. |
Vydání | 8 s. 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | Plný text v .pdf Plný text článku online |
Doi | http://dx.doi.org/ |
Klíčová slova česky | emoce ve výuce, nenásilná komunikace, empatie učitele |
Klíčová slova anglicky | emotion in teching, nonviolent communication, teacher empathy |
Štítky | empatie učitele, nenásilná komunikace, vzdělávání učitelů, vztahy ve škole |
Změnil | Změnil: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Změněno: 1. 11. 2022 23:10. |
Anotace |
---|
Chci napsat text, který bude praktický, bude nabízet návody a inspirace na to, jak s emocemi ve výuce pracovat. Chci napsat text, který vychází z jasných hodnotových, teoretických i datových východisek. Chci zároveň napsat text, který nebude moc dlouhý. Jinými slovy chci, abyste po přečtení tohoto textu věděli*y, jak můžete emoce ve výuce adresovat, proč by vás to mělo zajímat, a nestrávili*y u toho mládí. Výsledek máte před sebou. Jdeme na to a na konci zhodnotíme, jak to dopadlo. |
Anotace česky |
---|
Chci napsat text, který bude praktický, bude nabízet návody a inspirace na to, jak s emocemi ve výuce pracovat. Chci napsat text, který vychází z jasných hodnotových, teoretických i datových východisek. Chci zároveň napsat text, který nebude moc dlouhý. Jinými slovy chci, abyste po přečtení tohoto textu věděli*y, jak můžete emoce ve výuce adresovat, proč by vás to mělo zajímat, a nestrávili*y u toho mládí. Výsledek máte před sebou. Jdeme na to a na konci zhodnotíme, jak to dopadlo. |
Anotace anglicky |
---|
I want to write a text that will be practical, offering guidelines and inspiration on how to work with emotions in teaching. I want to write a text that is based on clear values, theory and data. I also want to write a text that is not too long. In other words, after reading this text, I want you to know*y how you can address emotion in teaching, why you should care, and not spend*y your youth at it. The result is in front of you. Here we go, and at the end we'll evaluate how it went. |
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 08:22