Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ.
KOLAŘÍKOVÁ, Veronika. Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ. In XXI. česko-polské historické a pedagogické dny. 2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ. |
Název česky | Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ. |
Název anglicky | National identities and their role in museum exhibitions in relation to the educational reality of primary school pupils. |
Autoři | KOLAŘÍKOVÁ, Veronika. |
Vydání | XXI. česko-polské historické a pedagogické dny, 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Národní identita; muzeum; žák; rámcový vzdělávací program. |
Klíčová slova anglicky | National identity; museum; pupil; framework educational program. |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D., učo 363842. Změněno: 2. 3. 2023 08:48. |
Anotace |
---|
Příspěvek představil vztah muzejní expozice k národní identitě žáků základních škol. |
Anotace anglicky |
---|
The contribution presented the relationship of the museum exhibition to the national identity of primary school pupils. |
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 18:18