RODOVÁ, Veronika. Rozhovory v Komenském. Tucet zamyšlení o výchově a vzdělávání. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 191 s. ISBN 978-80-280-0101-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0101-2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozhovory v Komenském. Tucet zamyšlení o výchově a vzdělávání
Název česky Rozhovory v Komenském. Tucet zamyšlení o výchově a vzdělávání
Název anglicky Interviews in the Comenius Journal. A Dozen Reflections on Education.
Autoři RODOVÁ, Veronika.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 191 s. 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-280-0101-8
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0101-2022
Klíčová slova česky pedagogika, výchova a vzdělávání, filozofie výchovy, rozhovor
Klíčová slova anglicky pedagogy, education, philosophy of education, interview
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 22. 11. 2022 13:54.
Anotace
Kniha zahrnuje dvanáct rozhovorů o pedagogických, kurikulárních a didaktických tématech vedených s předními odborníky a významnými osobnostmi současné české pedagogiky, zachycuje způsob uvažování o těchto otázkách ve druhé dekádě 21. století. Je určena široké odborné veřejnosti – akademikům, učitelům a studentům učitelství.
Anotace česky
Kniha zahrnuje dvanáct rozhovorů o pedagogických, kurikulárních a didaktických tématech vedených s předními odborníky a významnými osobnostmi současné české pedagogiky, zachycuje způsob uvažování o těchto otázkách ve druhé dekádě 21. století. Je určena široké odborné veřejnosti – akademikům, učitelům a studentům učitelství.
Anotace anglicky
The book includes twelve interviews about pedagogical, curricular and didactic topics conducted with leading experts and important personalities of Czech pedagogy. It captures ways of thinking about these issues in the second decade of the 21st century. It is intended for the wide professional public - academics, teachers and Teaching students.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:32