ROZMAHEL, Ivo a Jakub VLČEK. Filozofie pro děti - přístup, který může rozvíjet občanské kompetence žáků. In Konference PedF UK “Klíčová role učitele v rozvoji globálních a občanských kompetencí žák”. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Filozofie pro děti - přístup, který může rozvíjet občanské kompetence žáků
Název anglicky Philosophy for children - an approach that can develop students’ civic competence
Autoři ROZMAHEL, Ivo a Jakub VLČEK.
Vydání Konference PedF UK “Klíčová role učitele v rozvoji globálních a občanských kompetencí žák” 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Filozofie pro děti; profesní rozvoj učitele; občanské kompetence
Klíčová slova anglicky Philosophy for children; teacher professional development; civic competence
Změnil Změnil: Mgr. Ivo Rozmahel, učo 472757. Změněno: 24. 5. 2024 13:37.
Anotace
MGR. IVO ROZMAHEL (FF MUNI) a MGR. JAKUB VLČEK (FF MUNI) představí výzkum vedený pod supervizí prof. Mgr. Kláry Šeďové, Ph.D. a zaměřený na využití metody Filozofie pro děti na českých základních školách. Výzkum byl proveden skrze kontinuální pozorování výuky realizované zapojenými učiteli, se kterými byla pořízena i řada rozhovorů. V rámci konferenčního příspěvku autoři představí unikátnost metody Filozofie pro děti v souvislosti s rozvojem občanských kompetencí žáků a odhalí výsledky výzkumného šetření týkající se překážek při implementaci této metody a dopadů této metody z hlediska profesního rozvoje učitelů.
Návaznosti
MUNI/A/1485/2021, interní kód MUNázev: K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení (Akronym: faktory učení)
Investor: Masarykova univerzita, K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 10:17