NOVÁKOVÁ, Eva. Vnímají budoucí učitelé proces tvorby slovních úloh jako příležitost k rozvoji tvořivého myšlení žáků? In B. Bastl, & M. Lávička. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: JČMF, FAV ZČU, 2022, s. 157–164.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vnímají budoucí učitelé proces tvorby slovních úloh jako příležitost k rozvoji tvořivého myšlení žáků?
Autoři NOVÁKOVÁ, Eva.
Vydání Plzeň, Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, od s. 157–164, 8 s. 2022.
Nakladatel JČMF, FAV ZČU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Eva Nováková, Ph.D., učo 233560. Změněno: 24. 11. 2022 10:12.
Anotace
V článku je prezentován jeden z možných přístupů k samostatné tvorbě slovních úloh žáky na konci primárního vzdělávání. Náš pohled vyjadřuje zkušenost, získanou v průběhu několika výukových jednotek v rámci reflektované praxe studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Širší spektrum aktivit s učebními úlohami v reálném edukačním působení považujeme za příspěvek k rozvoji kompetencí budoucích učitelů.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 23:27