Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2234021, author = {Budínová, Irena and Panáčová, Jitka}, article_location = {Praha}, article_number = {3}, keywords = {gift; underachieving gifted pupils; pupils with double exceptionality}, language = {cze}, issn = {1210-9037}, journal = {Učitel matematiky}, title = {Identifikace žáka nadaného na matematiku ve školním prostředí}, url = {https://ojs.cuni.cz/ucitel/issue/view/210}, volume = {30}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2234021 AU - Budínová, Irena - Panáčová, Jitka PY - 2022 TI - Identifikace žáka nadaného na matematiku ve školním prostředí JF - Učitel matematiky VL - 30 IS - 3 SP - 129-148 EP - 129-148 PB - Jednota českých matematiků a fyziků SN - 12109037 KW - gift KW - underachieving gifted pupils KW - pupils with double exceptionality UR - https://ojs.cuni.cz/ucitel/issue/view/210 N2 - Článek se zabývá problematikou vzdělávání nadaných žáků ze skupiny podvýkonných žáků a žáků s dvojí výjimečností. Stručně shrnuje teoretické poznatky o vnímání nadání ve školním prostředí a o projevech žáků z rizikových skupin. Dvě případové studie ilustrují, v čem jsou ohroženi podvýkonní nadaní žáci a žáci s dvojí výjimečností a proč často nejsou ve škole identifikováni jako nadaní. Článek je součástí dlouhodobého výzkumu zabývajícího se problematikou neidentifikovaných nadaných žáků. ER -
BUDÍNOVÁ, Irena a Jitka PANÁČOVÁ. Identifikace žáka nadaného na matematiku ve školním prostředí. \textit{Učitel matematiky}. Praha: Jednota českých matematiků a fyziků, 2022, roč.~30, č.~3, s.~129-148. ISSN~1210-9037.
|