2022
Bariéry a podpůrné systémy pro začlenění absolventů škol s mentálním postižením a poruchou autistického spektra do běžného života.
KUBALČÍKOVÁ, Kateřina, Miloš VOTOUPAL, Daniela JAKLOVÁ STŘIHAVKOVÁ, Gabriela VACEKOVÁ, Markéta HORÁKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Bariéry a podpůrné systémy pro začlenění absolventů škol s mentálním postižením a poruchou autistického spektra do běžného života.
Název anglicky
Barriers and support systems for the integration of graduates with intellectual disabilities and autism spectrum disorder into common life.
Autoři
KUBALČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Miloš VOTOUPAL (203 Česká republika, domácí), Daniela JAKLOVÁ STŘIHAVKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Gabriela VACEKOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Markéta HORÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50403 Social topics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/22:00127264
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky
mentální handicap; integrace; trh práce; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum
Klíčová slova anglicky
intellectual disability; integration; labour market; qualitative research; quantitative research
Štítky
Změněno: 25. 11. 2022 20:58, doc. PhDr. Kateřina Kubalčíková, Ph.D.
V originále
Cílem workshopu byla prezentace a následná diskuse původních výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu zaměřeného na možnosti a bariéry integrace osob s mentálním handicapem na trh práce. Zejména v souvislosti s přechodem mladých lidí s mentálním handicapem do dospělosti.
Anglicky
The aim of the workshop was the presentation and discussion of the qualitative and quantitative research results. The research focused on the living situation of people with mental disabilities and the barriers and support systems for their integration into the labour market. Mainly in the context of the transition of young people with mental disabilities to adulthood.