W 2022

Bariéry a podpůrné systémy pro začlenění absolventů škol s mentálním postižením a poruchou autistického spektra do běžného života.

KUBALČÍKOVÁ, Kateřina, Miloš VOTOUPAL, Daniela JAKLOVÁ STŘIHAVKOVÁ, Gabriela VACEKOVÁ, Markéta HORÁKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Bariéry a podpůrné systémy pro začlenění absolventů škol s mentálním postižením a poruchou autistického spektra do běžného života.

Název anglicky

Barriers and support systems for the integration of graduates with intellectual disabilities and autism spectrum disorder into common life.

Autoři

KUBALČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Miloš VOTOUPAL (203 Česká republika, domácí), Daniela JAKLOVÁ STŘIHAVKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Gabriela VACEKOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Markéta HORÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50403 Social topics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/22:00127264

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova česky

mentální handicap; integrace; trh práce; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum

Klíčová slova anglicky

intellectual disability; integration; labour market; qualitative research; quantitative research

Štítky

Změněno: 25. 11. 2022 20:58, doc. PhDr. Kateřina Kubalčíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem workshopu byla prezentace a následná diskuse původních výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu zaměřeného na možnosti a bariéry integrace osob s mentálním handicapem na trh práce. Zejména v souvislosti s přechodem mladých lidí s mentálním handicapem do dospělosti.

Anglicky

The aim of the workshop was the presentation and discussion of the qualitative and quantitative research results. The research focused on the living situation of people with mental disabilities and the barriers and support systems for their integration into the labour market. Mainly in the context of the transition of young people with mental disabilities to adulthood.