HORKÝ, Štěpán. MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE. In Školská geografia – súčasnosť a perspektívy v kontexte aktuálnej reformy vzdelávania. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE
Název česky MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE
Název anglicky Utilisation of microlearning in geography education: literature review
Autoři HORKÝ, Štěpán.
Vydání Školská geografia – súčasnosť a perspektívy v kontexte aktuálnej reformy vzdelávania, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky microlearning, vzdělávání, přehledová studie
Klíčová slova anglicky microlearning, education, systematic review
Změnil Změnil: Mgr. Štěpán Horký, učo 458103. Změněno: 26. 11. 2022 11:06.
Anotace
: Microlearning je vzdělávací strategie, jež využívá krátkých a pravidelně se opakujících výukových lekcí, které jsou představovány v interaktivní formě v digitální podobě. Microlearning je známí poměrně dlouhou dobu, avšak do vzdělávání si našel cestu až zejména v době pandemie a s nutností e-learningového vzdělávání. Představovaný příspěvek prezentuje výsledky přehledové studie, která je zaměřena především na definování microlearningu, způsoby jeho využití ve školním vzdělávání a metody, kterými může být microlearning zkoumán. Výsledky studie shrnují základní myšlenky mé disertační práce, která se věnuje microlearningu ve výuce geografie na vysoké škole.
Návaznosti
MUNI/A/1453/2021, interní kód MUNázev: Od rešerše ke vědeckému zkoumání ověřování pedagogických jevů: podpora studentských aktivit tří profesních mikrospolečenství
Investor: Masarykova univerzita, Od rešerše ke vědeckému zkoumání ověřování pedagogických jevů: podpora studentských aktivit tří profesních mikrospolečenství
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 12:53