2022
The current state of ICT security at Czech primary schools
HUBERT, Jan, Martin DOSEDLA a Karel PICKAZákladní údaje
Originální název
The current state of ICT security at Czech primary schools
Název česky
Aktuální stav ICT bezpečnosti na českých základních školách
Autoři
HUBERT, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí) a Karel PICKA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
New York: IEEE: Clearance Center, 222 Ro, ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 231-235, 5 s. 2022
Nakladatel
IEEE
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/22:00127287
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
979-8-3503-2033-6
Klíčová slova česky
ICT; základní školy; bezpečnost; vzdělávání
Klíčová slova anglicky
ICT; schools; security; education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2023 12:23, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
This research study deals with an overview of the findings on the state of information and communication technology (ICT) security in primary schools in the Czech Republic. Due to the constantly developing field, the evercloser connection between ICT and education, and the number of threats from malware or network attacks, there is a need for sufficient security in schools. The research surveyed the state of security in a sample of 100 schools and analyzed its level. In this respect, the study provides innovative and previously unpublished findings.
Česky
Tato výzkumná studie se zabývá přehledem zjištění o stavu zabezpečení informačních a komunikačních technologií (ICT) na základních školách v ČR. Vzhledem k neustále se rozvíjejícímu oboru a zvyšujícímu se propojení mezi ICT a vzděláváním roste počet hrozeb z malwaru nebo síťových útoků a je potřeba dostatečného zabezpečení ve školách. Výzkum zjišťoval stav bezpečnosti na vzorku 100 škol a analyzoval úroveň zabezpečení. V tomto ohledu studie poskytuje inovativní a dříve nepublikované poznatky.
Návaznosti
MUNI/A/1472/2021, interní kód MU |
|