2022
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci
SPURNÁ, Michaela, Eduard HOFMANN a Petr KNECHTZákladní údaje
Originální název
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci
Název česky
Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci
Název anglicky
The Pillars of Teaching Competence: a tool for cross-curricular collaboration
Autoři
Vydání
29. medzinárodná geografická konferencia: Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru – Stredná Európa v (post)pandemickom období, 2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
pilíře učitelské způsobilosti, vysokoškolská didaktika
Klíčová slova anglicky
pillars of teaching competence, didactics
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 7. 12. 2022 11:19, Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku bylo sdílet zkušenost autorů s implementací změn v přípravě budoucích učitelů geografie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Změny v přípravě učitelů byly inspirovány v konceptovém přístupu, který se snažíme přenést z výuky oborových didaktik také do výuky dalších geografických disciplín a v neposlední řadě také do výuky pedagogiky a psychologie.
Anglicky
The presentation aim was to share the authors’ experience of implementing changes in the education of future geography teachers. The paper presents conceptual approach in geography education that served as an ideological inspiration for implementing critical changes in geography teacher education at Faculty of Education, Masaryk University in Brno, Czechia.