k 2022

Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci

SPURNÁ, Michaela, Eduard HOFMANN a Petr KNECHT

Základní údaje

Originální název

Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci

Název česky

Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci

Název anglicky

The Pillars of Teaching Competence: a tool for cross-curricular collaboration

Vydání

29. medzinárodná geografická konferencia: Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru – Stredná Európa v (post)pandemickom období, 2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

pilíře učitelské způsobilosti, vysokoškolská didaktika

Klíčová slova anglicky

pillars of teaching competence, didactics

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 7. 12. 2022 11:19, Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku bylo sdílet zkušenost autorů s implementací změn v přípravě budoucích učitelů geografie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Změny v přípravě učitelů byly inspirovány v konceptovém přístupu, který se snažíme přenést z výuky oborových didaktik také do výuky dalších geografických disciplín a v neposlední řadě také do výuky pedagogiky a psychologie.

Anglicky

The presentation aim was to share the authors’ experience of implementing changes in the education of future geography teachers. The paper presents conceptual approach in geography education that served as an ideological inspiration for implementing critical changes in geography teacher education at Faculty of Education, Masaryk University in Brno, Czechia.