VENGŘINOVÁ, Tereza. Přechod vysokoškolských studentů z online na kontaktní výuku. In Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přechod vysokoškolských studentů z online na kontaktní výuku
Název česky Přechod vysokoškolských studentů z online na kontaktní výuku
Název anglicky University students’ transition from online to contact teaching
Autoři VENGŘINOVÁ, Tereza.
Vydání Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022. 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-280-0090-5
Klíčová slova česky integrace; online výuka; vysokoškolské studium; studenti
Klíčová slova anglicky integration; online education; higher education; students
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Vengřinová, učo 427800. Změněno: 12. 12. 2022 13:31.
Anotace
V rámci příspěvku bude reflektován přechod z online na kontaktní výuku u vysokoškolských studentů. Studenti, kteří nastoupili do svého prvního studia v akademickém roce 2020/2021 se integrovali do studia online. Takovéto studi- um má řadu výhod, ale také jednu podstatnou nevýhodu a to, že studenti nemo- hou navštěvovat budovy univerzity a nemohou osobně komunikovat s vrstevníky ani vyučujícími. Čimž byl jejich proces integrace ovlivněn. Jejich třetí semestr probíhal prezenčně a oni tak mohli vstoupit do budov univerzity a potkávat ty, které do té doby viděli jen na obrazovkách svých notebooků.
Anotace anglicky
The paper will reflect the transition from online to contact teaching for univer- sity students. Students who started their first studies in the academic year 2020/2021 integrated into their studies online. While online studying has several advantages, one significant disadvantage is that students cannot visit university buildings and cannot communicate in person with peers and teachers. This influenced their integration process. Their third semester was in-personal- lowing them to enter the university buildings and meet those they had only seen on their laptop screens.
Návaznosti
MUNI/A/1464/2021, interní kód MUNázev: Přechod studentů první generace z online do kontaktní výuky na vysoké škole
Investor: Masarykova univerzita, Přechod studentů první generace z online do kontaktní výuky na vysoké škole
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 08:16