Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2239320, author = {Vengřinová, Tereza and Vydra, Václav}, booktitle = {Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.}, keywords = {Matura exam; self-awareness; study period; school-leaving exam}, language = {cze}, isbn = {978-80-280-0090-5}, title = {Reflexe opakovaně neúspěšných maturantů na jejich průchod studiem}, url = {https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2239320 AU - Vengřinová, Tereza - Vydra, Václav PY - 2022 TI - Reflexe opakovaně neúspěšných maturantů na jejich průchod studiem SN - 9788028000905 KW - Matura exam KW - self-awareness KW - study period KW - school-leaving exam UR - https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view N2 - Sebepojetí si utváříme na základě zpětné vazby od významných druhých na náš výkon. V případě opakovaně neúspěšných maturantů bylo sebepojetí utvářeno i díky známkám, které v průběhu studia na SŠ získávali. Jelikož během té doby nezaznamenali žádný výrazný varovný signál (např. nutnost opakovat ročník), domnívali se, že jejich vědomosti jsou dostatečné a jsou tedy na maturitní zkou- šku připraveni. Překvapením pro ně bylo, když u maturity, která má zkoušet základní znalosti, opakovaně neuspěli. ER -
VENGŘINOVÁ, Tereza a Václav VYDRA. Reflexe opakovaně neúspěšných maturantů na jejich průchod studiem. In \textit{Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.}. 2022. ISBN~978-80-280-0090-5.
|