k 2022

Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses

BRÜCKNEROVÁ, Karla

Základní údaje

Originální název

Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses

Autoři

BRÜCKNEROVÁ, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

IARTEM Conference, April 6-8, 2022, Florence, 2022

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Itálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/22:00129269

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

LMS; self-regulated learning; blended learning

Štítky

Změněno: 19. 3. 2023 21:57, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Anotace

V originále

LMS are very flexible systems that allow various teaching approaches, which leads to considerable variations in student learning processes (Gaševićetal, 2016). Therefore, understanding the data about self-regulated learning (SRL) within blended courses in LMS is conditioned by the categorization of blended courses based on the level of SRL support they provide. This contribution aims to offer a research-based tool for categorizing blended courses, which might serve as a research tool for analysis of SRL within blended courses and as a diagnostic tool for blended courses improvement.

Česky

LMS jsou velmi flexibilní systémy umožňující rozmanité přístupy k výuce, což vede ke značným rozdílům v procesech učení studentů (Gaševićetal, 2016). Proto je porozumění údajům o seberegulovaném učení (SRL) v rámci smíšených kurzů v LMS podmíněno kategorizací smíšených kurzů na základě úrovně podpory SRL, kterou poskytují. Cílem tohoto příspěvku je nabídnout výzkumný nástroj pro kategorizaci blended kurzů, který by mohl sloužit jako výzkumný nástroj pro analýzu SRL v rámci blended kurzů i jako diagnostický nástroj pro zlepšení blended kurzů. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Návaznosti

GA21-08218S, projekt VaV
Název: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
Investor: Grantová agentura ČR, Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky