2022
Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses
BRÜCKNEROVÁ, KarlaZákladní údaje
Originální název
Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses
Autoři
BRÜCKNEROVÁ, Karla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
IARTEM Conference, April 6-8, 2022, Florence, 2022
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Itálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/22:00129269
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
LMS; self-regulated learning; blended learning
Štítky
Změněno: 19. 3. 2023 21:57, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
LMS are very flexible systems that allow various teaching approaches, which leads to considerable variations in student learning processes (Gaševićetal, 2016). Therefore, understanding the data about self-regulated learning (SRL) within blended courses in LMS is conditioned by the categorization of blended courses based on the level of SRL support they provide. This contribution aims to offer a research-based tool for categorizing blended courses, which might serve as a research tool for analysis of SRL within blended courses and as a diagnostic tool for blended courses improvement.
Česky
LMS jsou velmi flexibilní systémy umožňující rozmanité přístupy k výuce, což vede ke značným rozdílům v procesech učení studentů (Gaševićetal, 2016). Proto je porozumění údajům o seberegulovaném učení (SRL) v rámci smíšených kurzů v LMS podmíněno kategorizací smíšených kurzů na základě úrovně podpory SRL, kterou poskytují. Cílem tohoto příspěvku je nabídnout výzkumný nástroj pro kategorizaci blended kurzů, který by mohl sloužit jako výzkumný nástroj pro analýzu SRL v rámci blended kurzů i jako diagnostický nástroj pro zlepšení blended kurzů. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Návaznosti
GA21-08218S, projekt VaV |
|