2022
Planning mindfully mixed methods research in the doctoral project. Choices and challenges.
BRÜCKNEROVÁ, KarlaZákladní údaje
Originální název
Planning mindfully mixed methods research in the doctoral project. Choices and challenges.
Název česky
Uvědomělé plánování smíšeného výzkumného designu v rámci doktorského projektu. Volby a výzvy.
Autoři
Vydání
Educational Policy Making and Research Pathway, Forlipsi, University of Florence, 2022
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Itálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
mix methods research; sequential explanatory design; sequential exploratoryory design
Klíčová slova anglicky
smíšený výzkumný design; sekvenční explorační design; sekvenční explorační design
Změněno: 13. 1. 2023 13:06, Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
V originále
A conscious choice of research design is crucial to the success of a Ph.D. project. Despite this, students often choose a mixed research design without having relevant knowledge of the different approaches within a mixed research approach and being aware of the advantages and risks of these approaches. The presentation, therefore, gives an overview of mixed methods research types and names the strengths and limitations of each if used in a Ph.D. project.
Česky
Uvědomělá volba designu je pro úspěch doktorského projektu klíčová. Navzdory tomu, studenti často volí smíšený výzkumný design, aniž by měli relevantní znalosti o jednotlivých přístupech v rámci smíšeného výzkumného přístupu a byli si vědomi předností a rizik, které tyto přístupy obnášejí. Přednáška se proto zaměřuje na přehled typů smíšeného designu a pojmenovává přednosti a limity každého z nich pakliže je užijeme v rámci doktorského projektu.