2022
Využití aplikace Socrative při práci s autentickou lékařskou dokumentací. Příspěvek k tématu aktivizace studentů v hodinách lékařské terminologie
ŠVANDA, LiborZákladní údaje
Originální název
Využití aplikace Socrative při práci s autentickou lékařskou dokumentací. Příspěvek k tématu aktivizace studentů v hodinách lékařské terminologie
Název anglicky
Using the Socrative App for Teaching Medical Terminology through Analyzing Medical Records. How to Ecourage Students to Play an Active Part in Class
Autoři
Vydání
Praha, Setkání jazykových ústavů lékařských fakult v ČR a SR na 1. LF UK dne 16. 9. 2019, od s. 58-65, 8 s. 2022
Nakladatel
Ústav dějin lékařství a cizích jazyků, 1. LF UK
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60202 Specific languages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-11-01659-3
Klíčová slova česky
aplikace Socrative, inovace ve vzdělávání, jazyková výuka, lékařská terminologie
Klíčová slova anglicky
Socrative App, teaching innovation, language learning, medical terminology
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 1. 2023 10:55, Mgr. Libor Švanda, Ph.D.
V originále
Používání moderních technologií a mobilních zařízení pozvolna proniká také do oblasti výuky lékařské terminologie. Aplikace Socrative představuje jeden z nástrojů, který má potenciál vtáhnout studenty do dění ve třídě. S jeho pomocí může učitel zapojit do diskuze nebo jiné aktivity všechny studenty a účinně vzbudit zájem i u těch, kteří při tradičním způsobu výuky zůstávali pasivní. Jeho hlavní výhodou je okamžitá zpětná vazba, kdy učitel sleduje postup studentů při řešení úkolů, na jejich odpovědi může ihned reagovat, pokládat doplňující otázky a moderovat diskuzi mezi studenty.
Anglicky
Even the teaching of medical terminology is gradually integrating modern technologies and mobile devices. The use of tools such as the Socrative App increases students’ class participation, interaction, and engagement. It encourages them to join in discussions or other activities, and piques the interest of those who usually remain passive during traditional class work. The main advantage is the instant in-class feedback provided by the Socrative App: the teacher’s online monitoring of their students’s progress during the activity allows for immediate commentary, including asking additional questions and moderating discussion among students.