ŘÁNKOVÁ, Terezie. Umění do lavic? Prvky tradiční lidové kultury jako součást vzdělávacího kurikula. 2022. vyd. Strážnice: Národní ústav lidové kultury, 2022, 2 s. NÁRODOPISNÁ REVUE 2/2022, ročník XXXII. ISSN 0862-8351.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Umění do lavic? Prvky tradiční lidové kultury jako součást vzdělávacího kurikula
Název anglicky Art in the classroom? Elements of traditional folk culture as part of the curriculum
Autoři ŘÁNKOVÁ, Terezie.
Vydání 2022. vyd. Strážnice, 2 s. NÁRODOPISNÁ REVUE 2/2022, ročník XXXII, 2022.
Nakladatel Národní ústav lidové kultury
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50404 Antropology, ethnology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Národopisná revue 2/2022
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 0862-8351
Klíčová slova česky Formální vzdělávání; umělecké vzdělávání; vzdělávací kurikulum
Klíčová slova anglicky Formal education; Arts education; Educational curriculum
Štítky Zpráva z konference
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Eva Chovancová, učo 112294. Změněno: 12. 1. 2023 07:40.
Anotace
Zpráva se věnuje proběhlé konferenci v Kutné Hoře, která se zabývala významem uměleckých předmětů ve vzdělávacích osnovách. Na konferenci byla reflektována témata jako je propojování různých uměleckých oborů či role uměleckého neformálního vzdělávání. Hodnotnou součástí programu byla i část věnovaná projektu Tady jsme doma, který napomáhá v preprimárním a primárním vzdělávání dětem a žákům lépe poznat lidové regionální tradice.
Anotace anglicky
The report focuses on the conference held in Kutná Hora in May 2022, which dealt with the importance of arts subjects in the educational curriculum. The conference reflected on topics such as the interconnection of different artistic disciplines and the role of artistic non-formal education. A valuable part of the programme was also a section dedicated to the project Tady jsme doma, which helps children and pupils in pre-primary and primary education to get to know regional folk traditions better.
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 12:26