VRUBEL, Martin a Dominik LEVÍČEK. XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022
Název anglicky XVI Conference of the Doctoral Study Programme Special Education: Strategies in Special Education Research 2022
Autoři VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Dominik LEVÍČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/22:00127908
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Inkluzivní vzdělávání; Sluchové postižení; PAS; Prevence školního neúspěchu; Speciálně vzdělávací potřeby; Adolescenti; Výchovné ústavy; Návykové látky; Vychovatelé; Dvojí výjimečnost; Art Brut; Problémové/náročné chování
Klíčová slova anglicky Inclusive education; Hearing impairment; PAS; Prevention of school failure; Special educational needs; Adolescents; Addictive substances; Educators; Double exceptionality; Art Brut; Problematic/challenging behaviour
Změnil Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 12. 1. 2023 11:17.
Anotace
Konference prezentující výzkum studujících v DSP speciální pedagogika. Prezentovány byly vhodné metodologické přístupy v kvalitativním výzkumu. Důraz byl kladen na inkluzivní výstupy. Na konferenci byla připomenuta nová akreditace DSP a opětovně představen Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika.
Anotace anglicky
The Conference of Ph.D. candidates presenting research in special education. Emphasis was placed on inclusive approaches.
Návaznosti
MUNI/B/1455/2021, interní kód MUNázev: Uvádění studujících v Ph.D. programech do sociálněvědní metodologie - rozvoj metodologických a prezentačních dovedností mladých vědeckých pracovníků bádajících nad speciálně-pedagogickými a inkluzivními tématy (Akronym: UČENÍ_VĚDĚ)
Investor: Masarykova univerzita, Uvádění studujících v Ph.D. programech do sociálněvědní metodologie - rozvoj metodologických a prezentačních dovedností mladých vědeckých pracovníků bádajících nad speciálně-pedagogickými a inkluzivními tématy
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 00:02