M 2022

XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022

VRUBEL, Martin a Dominik LEVÍČEK

Základní údaje

Originální název

XVI. konference doktorského studijního programu Speciální pedagogika: Strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu 2022

Název anglicky

XVI Conference of the Doctoral Study Programme Special Education: Strategies in Special Education Research 2022

Autoři

VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Dominik LEVÍČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/22:00127908

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Inkluzivní vzdělávání; Sluchové postižení; PAS; Prevence školního neúspěchu; Speciálně vzdělávací potřeby; Adolescenti; Výchovné ústavy; Návykové látky; Vychovatelé; Dvojí výjimečnost; Art Brut; Problémové/náročné chování

Klíčová slova anglicky

Inclusive education; Hearing impairment; PAS; Prevention of school failure; Special educational needs; Adolescents; Addictive substances; Educators; Double exceptionality; Art Brut; Problematic/challenging behaviour
Změněno: 12. 1. 2023 11:17, Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.

Anotace

V originále

Konference prezentující výzkum studujících v DSP speciální pedagogika. Prezentovány byly vhodné metodologické přístupy v kvalitativním výzkumu. Důraz byl kladen na inkluzivní výstupy. Na konferenci byla připomenuta nová akreditace DSP a opětovně představen Logbook pro doktorský studijní program Speciální pedagogika.

Anglicky

The Conference of Ph.D. candidates presenting research in special education. Emphasis was placed on inclusive approaches.

Návaznosti

MUNI/B/1455/2021, interní kód MU
Název: Uvádění studujících v Ph.D. programech do sociálněvědní metodologie - rozvoj metodologických a prezentačních dovedností mladých vědeckých pracovníků bádajících nad speciálně-pedagogickými a inkluzivními tématy (Akronym: UČENÍ_VĚDĚ)
Investor: Masarykova univerzita, Uvádění studujících v Ph.D. programech do sociálněvědní metodologie - rozvoj metodologických a prezentačních dovedností mladých vědeckých pracovníků bádajících nad speciálně-pedagogickými a inkluzivními tématy