2022
Přístup lektorů k českým reáliím ve výuce jedinců s odlišným mateřským jazykem
OŠMERA, RadimZákladní údaje
Originální název
Přístup lektorů k českým reáliím ve výuce jedinců s odlišným mateřským jazykem
Název česky
Přístup lektorů k českým reáliím ve výuce jedinců s odlišným mateřským jazykem
Název anglicky
The XIVth Student Academic Conference of the Department of Czech Language and Literature
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, XIV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 17. března 2022, od s. 24-27, 4 s. 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-280-0122-3
Klíčová slova česky
české reálie, čeština pro cizince
Změněno: 12. 1. 2023 20:01, Mgr. et Mgr. Radim Ošmera, Ph.D.
V originále
Článek se věnuje shrnutí dotazníkového šetření mezi osmi desítkami lektorů češtiny jako cizího jazyka. Cílem dotazníku bylo zjistit, co lektoři považují za reálie a proč je učí. Dále dát prostor pro vyjádření spokojenosti s učebnicemi a dalšími materiály na trhu. Důležitou součástí dotazníku také byla možnost vyjádřit se k tomu, co lektoři v nabízených materiálech postrádají.
Česky
Článek se věnuje shrnutí dotazníkového šetření mezi osmi desítkami lektorů češtiny jako cizího jazyka. Cílem dotazníku bylo zjistit, co lektoři považují za reálie a proč je učí. Dále dát prostor pro vyjádření spokojenosti s učebnicemi a dalšími materiály na trhu. Důležitou součástí dotazníku také byla možnost vyjádřit se k tomu, co lektoři v nabízených materiálech postrádají.
Návaznosti
MUNI/A/1363/2021, interní kód MU |
|