ŠVANDOVÁ, Tereza. Možnosti podpory žáků s odlišným mateřským jazykem ve školské praxi. In Komárkova jazykovědná Olomouc. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti podpory žáků s odlišným mateřským jazykem ve školské praxi
Název česky Možnosti podpory žáků s odlišným mateřským jazykem ve školské praxi
Název anglicky Possibilities of supporting pupils with a different mother tongue in school practice
Autoři ŠVANDOVÁ, Tereza.
Vydání Komárkova jazykovědná Olomouc, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW webová stránka konference
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky žáci s omj - podpora - jazyk - český jazyk - čeština jako cizí jazyk - čeština jako druhý jazyk - legislativa - český vzdělávací systém
Klíčová slova anglicky pupils with different mother tongue - support - language - Czech language - Czech as a foreign language - Czech as a second language - legislation - Czech education system
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Tereza Švandová, učo 426146. Změněno: 23. 2. 2023 09:14.
Anotace
Příspěvek se věnoval představení nárokové podpory pro děti a žáky s odlišným mateřským jazykem a cizince v českém vzdělávacím systému, s ohledem na legislativní změny od roku 2021 a s přihlédnutím k narůstajícímu počtu žáků příchozích do českých škol v rámci válečného konfliktu na Ukrajině.
Anotace anglicky
The contribution was devoted to the presentation of entitlement support for children and pupils with a different mother tongue and foreigners in the Czech education system, with regard to legislative changes from 2021 and taking into account the increasing number of pupils entering Czech schools as part of the war conflict in Ukraine.
Návaznosti
MUNI/A/1363/2021, interní kód MUNázev: Jazyková a literární komunikace V. (Akronym: JLK5)
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace V.
VytisknoutZobrazeno: 14. 7. 2024 15:38