Využití audiovizuálních materiálů při výuce žáků s OMJ
ŠVANDOVÁ, Tereza. Využití audiovizuálních materiálů při výuce žáků s OMJ. In 7á. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka: Práce s autentickými textovými materiály. 2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Využití audiovizuálních materiálů při výuce žáků s OMJ |
Název česky | Využití audiovizuálních materiálů při výuce žáků s OMJ |
Název anglicky | The use of audiovisual materials in the teaching of pupils with a different mother tongue |
Autoři | ŠVANDOVÁ, Tereza. |
Vydání | 7á. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka: Práce s autentickými textovými materiály, 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | zveřejněné příspěvky (pouze pro členy AUČCJ) |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. Tereza Švandová, učo 426146. Změněno: 13. 1. 2023 09:52. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zaměřuje na vybrané audiovizuální materiály, které je možné využít ve výuce předmětu čeština jako druhý jazyk i jiných. Seznamuje s aplikací Mentimeter, využitím GIF, videí nebo hudby ve výuce jazyků a poukazuje na důležitost procesu vedoucího k Příspěvek se zaměřuje na vybrané audiovizuální materiály, které je možné využít ve výuce předmětu čeština jako druhý jazyk i jiných. Seznamuje s aplikací Mentimeter, využitím GIF, videí nebo hudby ve výuce jazyků a poukazuje na důležitost procesu vedoucího k zapojení audiovizuálních prvků do výuky. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek se zaměřuje na vybrané audiovizuální materiály, které je možné využít ve výuce předmětu čeština jako druhý jazyk i jiných. Seznamuje s aplikací Mentimeter, využitím GIF, videí nebo hudby ve výuce jazyků a poukazuje na důležitost procesu vedoucího k zapojení audiovizuálních prvků do výuky. |
Anotace anglicky |
---|
The contribution focuses on selected audiovisual materials that can be used in teaching the subject of Czech as a second language and others. Introduces Mentimeter application, usage GIFs, videos or music in language learning and points out the importance of the process leading to inclusion of audiovisual elements in teaching. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1363/2021, interní kód MU | Název: Jazyková a literární komunikace V. (Akronym: JLK5) |
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace V. |
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 12:25