ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě
Název česky Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě
Název anglicky How to engage all students in the classroom in a productive way
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/22:00129343
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky výuková komunikace; produktivní participace; konverzační kroky učitele
Klíčová slova anglicky classroom discourse; productive participation; teacher talk moves
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 16:34.
Anotace
Cílem workshopu bylo vést účastníky k tomu, aby dokázali odlišit produktivní a neproduktivní výukovou komunikaci a určit jejich znaky. V dalším kroku se účastníci seznamovali s různými konverzačními kroky učitelů, jimiž lze posílit produktivní participaci. Workshop se opíral o data z autorských výzkumných šetření.
Anotace anglicky
The aim of the workshop was to guide the participants to distinguish between productive and unproductive classroom discourse and to identify their characteristics. In the next step, participants were introduced to different teacher talk moves that can by used to enhance productive participation. The workshop was based on data from the authors' research investigations.
Návaznosti
GA21-16021S, projekt VaVNázev: Kolektivita v dialogickém vyučování: Intervenční studie (Akronym: CoDiTe)
Investor: Grantová agentura ČR, Kolektivita v dialogickém vyučování: intervenční studie
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 22:06