ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP, Jana KORÁBOVÁ a Lucie HRUBÁ. Ředitel naživo 2019/2021 evaluační zpráva z prvního běhu. Praha: Učitel naživo, 2022, 68 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ředitel naživo 2019/2021 evaluační zpráva z prvního běhu
Název česky Ředitel naživo 2019/2021 evaluační zpráva z prvního běhu
Název anglicky Lead Live 2019/2021 evaluation results from the pilot programme
Autoři ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP, Jana KORÁBOVÁ a Lucie HRUBÁ.
Vydání Praha, 68 s. 2022.
Nakladatel Učitel naživo
Další údaje
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Klíčová slova česky pedagogický leadership; vzdělávání učitelů; evaluační výzkum; další profesní vzdělávání
Klíčová slova anglicky pedagogical leadership; teacher education; programme evaluation; professional development
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 19:15.
Anotace
Evaluační zpráva shrnuje výsledky dvouletého vzdělávacího programu Ředitel naživo na úrovni hodnocení programu účastníky, rozvoje kompetencí a dlouhodobého dopadu na práci pedagogů ve školách. Využity jsou kvantitativní a kvalitativní výzkumné a evaluační metody.
Návaznosti
MUNI/A/1485/2021, interní kód MUNázev: K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení (Akronym: faktory učení)
Investor: Masarykova univerzita, K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 08:16