2022
Nástroje a metodiky evaluace vzdělávání učitelů
ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP a Blanka VACULÍK PRAVDOVÁZákladní údaje
Originální název
Nástroje a metodiky evaluace vzdělávání učitelů
Název česky
Nástroje a metodiky evaluace vzdělávání učitelů
Název anglicky
Evaluation instruments and methodology for teacher education programme evaluation
Autoři
ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP a Blanka VACULÍK PRAVDOVÁ
Vydání
Praha, 2022
Nakladatel
Učitel naživo
Další údaje
Typ výsledku
Výzkumná zpráva
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Klíčová slova česky
vzdělávání učitelů; evaluace programu; inovace ve vzdělávání; kompetence učitele; profesní sebepojetí učitele
Klíčová slova anglicky
teacher education; programme evaluation; innovation in education; teacher competencies; teacher professional self-concept
Změněno: 22. 1. 2023 19:15, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Anotace
V originále
Metodiky evaluace vzdělávání učitelů poskytují nástroje k rozvoji studentů učitelství a hodnocení jejich vzdělávání. Publikace zahrnuje kompetenční rámec studenta učitelství, sebehodnoticí dotazník, hospitační arch, self-efficacy hodnocení dle TALIS a dotazník žákovské zpětné vazby. Metodika je výstupem projektu VEPVU (TAČR) realizovaného organizacemi Učitel naživo a PAQ Research.