V 2022

Nástroje a metodiky evaluace vzdělávání učitelů

ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP a Blanka VACULÍK PRAVDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Nástroje a metodiky evaluace vzdělávání učitelů

Název česky

Nástroje a metodiky evaluace vzdělávání učitelů

Název anglicky

Evaluation instruments and methodology for teacher education programme evaluation

Autoři

ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP a Blanka VACULÍK PRAVDOVÁ

Vydání

Praha, 2022

Nakladatel

Učitel naživo

Další údaje

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Klíčová slova česky

vzdělávání učitelů; evaluace programu; inovace ve vzdělávání; kompetence učitele; profesní sebepojetí učitele

Klíčová slova anglicky

teacher education; programme evaluation; innovation in education; teacher competencies; teacher professional self-concept
Změněno: 22. 1. 2023 19:15, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Anotace

V originále

Metodiky evaluace vzdělávání učitelů poskytují nástroje k rozvoji studentů učitelství a hodnocení jejich vzdělávání. Publikace zahrnuje kompetenční rámec studenta učitelství, sebehodnoticí dotazník, hospitační arch, self-efficacy hodnocení dle TALIS a dotazník žákovské zpětné vazby. Metodika je výstupem projektu VEPVU (TAČR) realizovaného organizacemi Učitel naživo a PAQ Research.