ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP a Michal KUNC. Evaluační zpráva z programu Učitel naživo 2019/2021. Praha: Učitel naživo, 2022, 77 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evaluační zpráva z programu Učitel naživo 2019/2021
Název česky Evaluační zpráva z programu Učitel naživo 2019/2021
Název anglicky Evaluation report from the programme Teach Live 2019/2021
Autoři ZAVADILOVÁ, Barbora, Daniel PROKOP a Michal KUNC.
Vydání Praha, 77 s. 2022.
Nakladatel Učitel naživo
Další údaje
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Klíčová slova česky vzdělávání učitelů; evaluace programu; rozvoj kompetencí; self-efficacy; žákovské hodnocení výuky
Klíčová slova anglicky teacher education; programme evaluation; competency development; self-efficacy; student feedback
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 19:15.
Anotace
Evaluační zpráva z programu Učitel naživo přináší výsledky dvouletého inovativního programu profesní přípravy učitelů opírající se o rozvoj profesního sebepojetí a rozsáhlou kontinuální reflektovanou praxi s podporou provázejícího učitele. Studie přináší poznatky z doplňkového pedagogického studia hodnotné pro systémový rozvoj přípravy učitelů.
Návaznosti
MUNI/A/1485/2021, interní kód MUNázev: K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení (Akronym: faktory učení)
Investor: Masarykova univerzita, K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení
VytisknoutZobrazeno: 8. 10. 2024 03:48