ZAVADILOVÁ, Barbora a Michal KUNC. Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching. In ČAPV Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching
Název česky Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching
Autoři ZAVADILOVÁ, Barbora a Michal KUNC.
Vydání ČAPV Konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky propensity score matching; vnímaná zdatnost; evaluace; sebehodnocení; kvalita učitele
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 19:16.
Anotace
Představovaný příspěvek se věnuje metodě konstrukce srovnávací skupiny pro učitele, případně studenty učitelství, při dotazování učitelského dotazníku TALIS (OECD, 2018). Použitá metoda Propensity Score Matching je statistická metoda, typicky využívaná pro lepší odhad efektů intervencí – slouží k očištění vlivů proměnných specifických pro intervenční skupinu. Vzniklá metoda poskytuje sebehodnocení učitele ve statisticky soudržných indexech, které se zaměřují na klíčové dovednosti učitele. V širším výzkumném projektu VEPVU byl rovněž vyvinut veřejně dostupný software k sebehodnocení učitelů s využitím metody propensity score matching a automatizovaných vyhodnocením ve srovnání s vybranou populací.
Návaznosti
MUNI/A/1485/2021, interní kód MUNázev: K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení (Akronym: faktory učení)
Investor: Masarykova univerzita, K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 09:29