MAŠTEROVÁ, Vendula. Situační analýza jako nástroj a přístup ke zkoumání GIS ve výuce. In XXV. kongres České geografické společnosti společně s 18. kongresem Slovenskej geografickej spoločnosti. 2022. ISBN 978-80-244-6178-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/prf.22.24461786.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Situační analýza jako nástroj a přístup ke zkoumání GIS ve výuce
Název anglicky Situational analysis as a tool and approach for research in GIS education
Autoři MAŠTEROVÁ, Vendula.
Vydání XXV. kongres České geografické společnosti společně s 18. kongresem Slovenskej geografickej spoločnosti, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-6178-6
Doi http://dx.doi.org/10.5507/prf.22.24461786
Klíčová slova česky situační analýza, GIS, geografické vzdělávání, bádání
Klíčová slova anglicky situational analysis, GIS, geography education, inquiry
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Mašterová, učo 436963. Změněno: 20. 1. 2023 11:02.
Anotace
Cílem tohoto příspěvku je prezentovat design výzkumu, který se bude zaměřovat na učitele a jejich výuku s GIS. Pro sběr dat budou využity různé metody, jako je pozorování, rozhovory či ohniskové skupiny a tyto metody budou kombinovány. Pro analýzu dat bude použit kvalitativní přístup nazývající se situační analýza. Tento přístup vychází ze zakotvené teorie. Je vhodné ho využít, pokud chceme situaci (v tomto případě výuku) prozkoumat komplexně.
Anotace anglicky
The aim of this paper is to present research design that will focus on teachers and their teaching with GIS. Various methods such as observations, interviews or focus groups will be used for data collection and these methods will be combined. A qualitative approach called situational analysis will be used for data analysis. This approach is based on grounded theory. It is appropriate to use it if we want to examine the situation (in this case lessons) comprehensively.
Návaznosti
MUNI/A/1453/2021, interní kód MUNázev: Od rešerše ke vědeckému zkoumání ověřování pedagogických jevů: podpora studentských aktivit tří profesních mikrospolečenství
Investor: Masarykova univerzita, Od rešerše ke vědeckému zkoumání ověřování pedagogických jevů: podpora studentských aktivit tří profesních mikrospolečenství
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 12:53