2022
Situační analýza jako nástroj a přístup ke zkoumání GIS ve výuce
MAŠTEROVÁ, VendulaZákladní údaje
Originální název
Situační analýza jako nástroj a přístup ke zkoumání GIS ve výuce
Název anglicky
Situational analysis as a tool and approach for research in GIS education
Autoři
MAŠTEROVÁ, Vendula
Vydání
XXV. kongres České geografické společnosti společně s 18. kongresem Slovenskej geografickej spoločnosti, 2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-244-6178-6
Klíčová slova česky
situační analýza, GIS, geografické vzdělávání, bádání
Klíčová slova anglicky
situational analysis, GIS, geography education, inquiry
Změněno: 20. 1. 2023 11:02, Mgr. Vendula Mašterová
V originále
Cílem tohoto příspěvku je prezentovat design výzkumu, který se bude zaměřovat na učitele a jejich výuku s GIS. Pro sběr dat budou využity různé metody, jako je pozorování, rozhovory či ohniskové skupiny a tyto metody budou kombinovány. Pro analýzu dat bude použit kvalitativní přístup nazývající se situační analýza. Tento přístup vychází ze zakotvené teorie. Je vhodné ho využít, pokud chceme situaci (v tomto případě výuku) prozkoumat komplexně.
Anglicky
The aim of this paper is to present research design that will focus on teachers and their teaching with GIS. Various methods such as observations, interviews or focus groups will be used for data collection and these methods will be combined. A qualitative approach called situational analysis will be used for data analysis. This approach is based on grounded theory. It is appropriate to use it if we want to examine the situation (in this case lessons) comprehensively.
Návaznosti
MUNI/A/1453/2021, interní kód MU |
|