VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ. Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2022, 227 s. ISBN 978-80-7603-347-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe
Název anglicky ducation and Intervention of Pupils with severe and multiple handicaps on didactics aspects; Theory, Research and Practice
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Praha, 227 s. 2022.
Nakladatel Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/22:00128208
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7603-347-4
Klíčová slova česky edukace; intervence; žáci s těžkým a souběžným postižením více vadami; didaktické aspekty; výzkum; praxe
Klíčová slova anglicky education; intervention; a pupil with severe and multiple disabilities; didactics aspects; special primary school; Framework Education Programme for the Field of Special Primary School
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 3. 3. 2023 08:16.
Anotace
Předmětem monografie je zpracování problematiky edukace žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami z pohledu didaktiky a se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Text představuje syntézu dosavadních výzkumných a teoretických prací za celou dobu působení autorek v regionálním i vysokém školství, současně je také reflexí změn v naší společnosti a působení celosvětových trendů v oblasti výchovy a vzdělávání osob s těžkým a souběžným postižením více vadami.
Anotace anglicky
The monography is processed in terms of didactics focusing on educational needs. The aimed group is pupils with physical, cognitive, and multiple disabilities and pupils with autistic spectrum disorders. The monography combines research and theoretical works of the authors' agencies at the regional and academic educational sphere. It also reflects the social changes and worldwide educational trends.
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 21:45