2022
Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe
Název anglicky
ducation and Intervention of Pupils with severe and multiple handicaps on didactics aspects; Theory, Research and Practice
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Praha, 227 s. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/22:00128208
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7603-347-4
Klíčová slova česky
edukace; intervence; žáci s těžkým a souběžným postižením více vadami; didaktické aspekty; výzkum; praxe
Klíčová slova anglicky
education; intervention; a pupil with severe and multiple disabilities; didactics aspects; special primary school; Framework Education Programme for the Field of Special Primary School
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2023 08:16, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Předmětem monografie je zpracování problematiky edukace žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami z pohledu didaktiky a se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Text představuje syntézu dosavadních výzkumných a teoretických prací za celou dobu působení autorek v regionálním i vysokém školství, současně je také reflexí změn v naší společnosti a působení celosvětových trendů v oblasti výchovy a vzdělávání osob s těžkým a souběžným postižením více vadami.
Anglicky
The monography is processed in terms of didactics focusing on educational needs. The aimed group is pupils with physical, cognitive, and multiple disabilities and pupils with autistic spectrum disorders. The monography combines research and theoretical works of the authors' agencies at the regional and academic educational sphere. It also reflects the social changes and worldwide educational trends.