B 2022

Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe

VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe

Název anglicky

ducation and Intervention of Pupils with severe and multiple handicaps on didactics aspects; Theory, Research and Practice

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Praha, 227 s. 2022

Nakladatel

Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/22:00128208

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7603-347-4

Klíčová slova česky

edukace; intervence; žáci s těžkým a souběžným postižením více vadami; didaktické aspekty; výzkum; praxe

Klíčová slova anglicky

education; intervention; a pupil with severe and multiple disabilities; didactics aspects; special primary school; Framework Education Programme for the Field of Special Primary School

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2023 08:16, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Předmětem monografie je zpracování problematiky edukace žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami z pohledu didaktiky a se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Text představuje syntézu dosavadních výzkumných a teoretických prací za celou dobu působení autorek v regionálním i vysokém školství, současně je také reflexí změn v naší společnosti a působení celosvětových trendů v oblasti výchovy a vzdělávání osob s těžkým a souběžným postižením více vadami.

Anglicky

The monography is processed in terms of didactics focusing on educational needs. The aimed group is pupils with physical, cognitive, and multiple disabilities and pupils with autistic spectrum disorders. The monography combines research and theoretical works of the authors' agencies at the regional and academic educational sphere. It also reflects the social changes and worldwide educational trends.