Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2249598, author = {Šíp, Radim and Denglerová, Denisa and Bielik, Miroslav and Ďulíková, Lenka and Kalenda, Jan and Košatková, Markéta and Kurowski, Martina and Gulová, Lenka and Trapl, František}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {inclusive education; differentiation; well-being; support measures}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0124-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 2249598 AU - Šíp, Radim - Denglerová, Denisa - Bielik, Miroslav - Ďulíková, Lenka - Kalenda, Jan - Košatková, Markéta - Kurowski, Martina - Gulová, Lenka - Trapl, František PY - 2022 TI - Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028001247 KW - inclusive education KW - differentiation KW - well-being KW - support measures N2 - Monografie nabízí pohled do tří škol, které naplňují představy inkluzivního vzdělávání. Management, pedagogičtí pracovníci, žáci i většina rodičů těchto škol chápou, že inkluze je možná, a že je-li skutečně dobře provedena, není to na úkor rozvoje kognitivních schopností žáků. V průběhu několika měsíců jsme sbírali data formou pozorování, rozhovodů, analýzou dokumentů, abychom popsali konkrétní charakteristiky efektivních přístupů v inkluzivním vzdělávání. Základním zjištěním našeho výzkumu je především to, že inkluze není prohloubením integrace. Je konceptem, který je založený na zcela jiných filozofických, sociologických a psychologických základech. ER -
ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. \textit{Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN~978-80-280-0124-7.
|