2022
Exploring students´ preferred ways of learning of English for customizing English instruction
LANGEROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Exploring students´ preferred ways of learning of English for customizing English instruction
Název česky
Zkoumání studentských oblíbených způsobů učení se angličtiny pro účely modifikace anglické výuky
Autoři
LANGEROVÁ, Petra
Vydání
The 11th European Conference on Education (ECE2022), 2022
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
učební styly; rigidita; flexibilita; smíšený výzkum
Klíčová slova anglicky
learning styles; rigidity; flexibility; mixed research
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 28. 2. 2023 08:57, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
The presentation summarized the results of the quantitative phase of the research into students´ preferred ways of learning English. The quantitative part identified 5 preferred ways of learning English (field sensitive, global, particular, reflective and sequential) and flexibility in 4 learning dimensions. The presentation also described the qualitative phase which included interviews with 10 students selected according to their answers in the questionnaire employed by the quantitative phase. They discussed their preferences in learning, success or failure and un/willingness to change their way of learning.
Česky
Prezentace shrnula výsledky kvantitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT v Brně. V kvantitativní fázi bylo identifikováno 5 preferovaných stylů učení se angličtiny (citlivý vůči poli, globální, jednotlivý, reflektivní a sekvenční), a flexibilita ve 4 učebních dimenzích. Prezentace také nastínila průběh kvalitativní fáze, ve které proběhly rozhovory s 10 studenty vytipovanými na základě jejich odpovědí v dotazníkovém šetření kvantitativní fáze. Tématem rozhovorů byly jejich preference způsobu učení, úspěch či neúspěch daným způsobem učení, a ochota či neochota změnit oblíbený způsob učení.
Návaznosti
MUNI/A/1305/2021, interní kód MU |
|