LANGEROVÁ, Petra. Předběžné výsledky kvalitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT. In konference AKTEV. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Předběžné výsledky kvalitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT
Název česky Předběžné výsledky kvalitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT
Název anglicky Preliminary results of the qualitative phase of research into FEEC BUT students´ learning styles of English
Autoři LANGEROVÁ, Petra.
Vydání konference AKTEV, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kvalitativní výzkum; učební styly; rozhovory
Klíčová slova anglicky qualitative research; learning styles; interviews
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 28. 2. 2023 09:10.
Anotace
Poster shrnul předběžné výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT. V kvantitativní fázi bylo zjištěno 5 preferovaných způsobů učení, 3 na synoptickém a 2 na ektenickém pólu. Pro rozhovor byli vybráni studenti, kteří se ve svých odpovědích v dotazníku nejvíce ztotožňovali s výše uvedenými preferovanými způsoby učení. Cílem rozhovorů bylo zjistit, jak konkrétně se studenti učí, zda jsou tímto způsobem úspěšní a jestli by byli ochotni způsob učení změnit, kdyby tím dosáhli úspěchu. Většina z nich uvedla, že se svým způsobem učí úspěšně, a ke změně ochotni většinou nejsou, protože to zkusili a nedařilo se jim to.
Anotace anglicky
The poster summarized preliminary results of the qualitative phase of the mixed research into FEEC BUT students´ learning styles of English. The quantitative phase identified 5 prefered ways of learning, 3 on the synoptic and 2 on the ectenic pole. For the interview only students who showed strong preferences for the prefered styles were selected. The aim of the interview was to find out how students learn, if they are successful this way and if they would be willing to change their ways of learning in order to succeed. The majority of them answered that they are successful the way they learn and they are usually not willing to change it even if they are not successful. Some of them said they had tried it and it did not work for them.
Návaznosti
MUNI/A/1305/2021, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků (Akronym: AKTEV XI)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 17:51