Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2251664, author = {Voldánová, Žaneta}, address = {Brno}, booktitle = {Výzkum v didaktice cizích jazyků V}, edition = {1. vydání}, editor = {Věra Janíková, Světlana Hanušová}, keywords = {pragmatics instruction; writing skills; English as a foreign language; quasi-experiment; pilot research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0309-8}, pages = {97-131}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Pragmatika a písemné dovednosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka: Výsledky pilotáže a implikace pro úpravu finálního výzkumu}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2251664 AU - Voldánová, Žaneta PY - 2022 TI - Pragmatika a písemné dovednosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka: Výsledky pilotáže a implikace pro úpravu finálního výzkumu PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028003098 KW - pragmatics instruction KW - writing skills KW - English as a foreign language KW - quasi-experiment KW - pilot research N2 - Článek shrnuje výsledky pilotního výzkumu provedeného u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ, v němž bylo zjištěno, že explicitní výuka pragmatiky přispívá k sebejistotě studentů ohledně psaní a že k ní mají kladný postoj. Pilotáž však odhalila nutnost úprav v designu a výzkumném vzorku, které jsou v článku rovněž popsány. ER -
VOLDÁNOVÁ, Žaneta. Pragmatika a písemné dovednosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka: Výsledky pilotáže a implikace pro úpravu finálního výzkumu. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. \textit{Výzkum v didaktice cizích jazyků V}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2022, s.~97-131. ISBN~978-80-280-0309-8.
|