2022
Syntactic Complexity As An Indicator Of Proficiency In Argumentative Essays
WILLIAMS, ChristopherZákladní údaje
Originální název
Syntactic Complexity As An Indicator Of Proficiency In Argumentative Essays
Název česky
Syntaktická složitost jako ukazatel zdatnosti v argumentačních esejích
Autoři
Vydání
Brno, Výzkum v didaktice cizích jazyků V, 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
syntaktická složitost; písemné dovednosti; angličtina jako cizí jazyk; závislost na vzdálenosti; neurčitá věta
Klíčová slova anglicky
syntactic complexity; writing skills; English as a foreign language; distance dependency; non-finite clause
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2024 09:48, Christopher Williams, M.A., Ph.D.
V originále
This article outlines three approaches to measuring the syntactic complexity in L2 English writing – mean length-based, distance dependency, and the use of non-finite elements. Studies using these approaches are discussed, and areas for future research are discussed.
Česky
Tento článek nastiňuje tři přístupy k měření syntaktické složitosti v psaní v angličtině jako cizím jazyce - založený na průměrné délce (mean length-based), závislost na vzdálenosti (distance dependency) a užití neurčitých prvků (the use of non-finite elements). Jsou zde diskutovány studie využívající tyto přístupy a oblasti pro budoucí výzkum.
Návaznosti
MUNI/A/1305/2021, interní kód MU |
|