D 2022

Syntactic Complexity As An Indicator Of Proficiency In Argumentative Essays

WILLIAMS, Christopher

Základní údaje

Originální název

Syntactic Complexity As An Indicator Of Proficiency In Argumentative Essays

Název česky

Syntaktická složitost jako ukazatel zdatnosti v argumentačních esejích

Vydání

Brno, Výzkum v didaktice cizích jazyků V, 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

syntaktická složitost; písemné dovednosti; angličtina jako cizí jazyk; závislost na vzdálenosti; neurčitá věta

Klíčová slova anglicky

syntactic complexity; writing skills; English as a foreign language; distance dependency; non-finite clause

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2024 09:48, Christopher Williams, M.A., Ph.D.

Anotace

V originále

This article outlines three approaches to measuring the syntactic complexity in L2 English writing – mean length-based, distance dependency, and the use of non-finite elements. Studies using these approaches are discussed, and areas for future research are discussed.

Česky

Tento článek nastiňuje tři přístupy k měření syntaktické složitosti v psaní v angličtině jako cizím jazyce - založený na průměrné délce (mean length-based), závislost na vzdálenosti (distance dependency) a užití neurčitých prvků (the use of non-finite elements). Jsou zde diskutovány studie využívající tyto přístupy a oblasti pro budoucí výzkum.

Návaznosti

MUNI/A/1305/2021, interní kód MU
Název: Výzkum v didaktice cizích jazyků (Akronym: AKTEV XI)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků