FRANCOVÁ, Jana. Benefity a úskalí studentských novomediálních intervencí do veřejného prostoru. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Benefity a úskalí studentských novomediálních intervencí do veřejného prostoru
Název anglicky Benefits and pitfalls of student new media interventions in public space
Autoři FRANCOVÁ, Jana.
Vydání 2022.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky prezentace, projekce, videomapping, spolupráce, studentské projekty
Změnil Změnila: MgA. Jana Francová, Ph.D., učo 37701. Změněno: 1. 2. 2023 12:21.
Anotace
Provedeme analýzu několika typů intervencí do veřejného prostoru, které byly realizovány v posledních letech se studenty katedry výtvarné výchovy. Zejména videomappingové projekce využívají nová média ve formě pokročilejší práce s audiovizí a jsou náročné na realizaci a produkci. Prostřednictvím těchto projektů se dozvíme, jaké jsou možnosti integrace nových médií do výuky a jaká mezioborová spolupráce se dále nabízí. Představíme několik typů kreativního zacházení s novými médii, které je vyšším stupněm uživatelské kompetence. Tyto úvahy nás povedou ke klasifikaci digitálních kompetencí a jejich neustálého vývoje.
Anotace anglicky
We will analyze several types of interventions in public space that have been implemented in recent years with students of the art department. In particular, video mapping projections use new media in the form of more advanced audio-visual work and are challenging to implement and produce. Through these projects we will learn about the possibilities of integrating new media into teaching and what further interdisciplinary collaborations are on offer. We will introduce several types of creative handling of new media, which is a higher level of user competence. These considerations will lead us to a classification of digital competences and their continuous evolution.
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 00:49