2023
DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi
Název anglicky
DigCompEdu: Digital competence of teachers from theory to practice
Autoři
Vydání
1. vyd. Praha, 124 s. 2023
Nakladatel
Národní pedagogický institut ČR
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7578-119-2
Klíčová slova česky
DigCompEdu; kompetence; učitelé; vzdělávání učitelů; digitální kompetence; informační gramotnost
Klíčová slova anglicky
DigCompEdu; competence of teachers; teacher training; digital competence; information literacy
Změněno: 24. 2. 2024 12:32, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Text je určený pro učitele - prochází postupně všechny kompetence obsažené v rámci DigCompEdu. Každá kapitola odpovídá jedné kompetenci s pevnou strukturou - teoretické vymezení, pedagogické implementace, přehled základní literatury s anotacemi a nástroje. Důraz je kladen na praktický rozvoj kompetencí učitelů ve všech oblastech rámce. Jde o první systematický výklad problematiky. Může sloužit jak pro přípravu budoucích učitelů a dalších vzdělavatelů, tak jako podpora pro koordinátory ICT ve školách.
Anglicky
The book is designed for teachers - it goes through all the competences included in DigCompEdu step by step. Each chapter corresponds to one competency with a fixed structure - theoretical definition, pedagogical implementation, overview of basic literature with annotations and tools. Emphasis is placed on the practical development of teachers' competences in all areas of the framework. It is the first systematic interpretation of the issue. It can serve both for the preparation of future teachers and other educators, and as support for ICT coordinators in schools.