W 2022

WORKSHOP - Strategie destinačních společností

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

WORKSHOP - Strategie destinačních společností

Název anglicky

WORKSHOP - Strategy of DMOs

Autoři

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/22:00128722

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

destinační management; spolupráce; strategie řízení/plánování

Klíčová slova anglicky

destination management; cooperation; strategy management/planning
Změněno: 26. 2. 2023 21:38, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop byl o setkání s odborníky z praxe, tj. zástupci DMO, a transferu znalostí směrem z praxe ke studentům. Studenti byli zapojeni do projektu formou týmové práce s následnou prezentací jejich výstupů týkajícího se strategického řízení destinace. Studenti získali na své návrhy strategií okamžitou zpětnou vazbu od přítomných zástupců DMO. Workshop je výstupem udržitelnosti projektu MUNI/A/1101/2017.

Anglicky

Workshop was about meeting with experts, e.g. representatives of DMO, and about the transfer of knowledge from practice to students. Students were engaged into the project in the form of teamwork followed with the presentation of students’ outputs dealing with strategic management of destination. Students received direct feedback from the DMO representatives. The workshop is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017.

Návaznosti

MUNI/A/1101/2017, interní kód MU
Název: Destinační management z pohledu teorie řízení (Akronym: DeMaPoTR)
Investor: Masarykova univerzita, Destinační management z pohledu teorie řízení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty