Destinační management. Umění rozvíjet destinaci
HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management. Umění rozvíjet destinaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2022, 336 s. Manažer. ISBN 978-80-271-3218-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Destinační management. Umění rozvíjet destinaci |
Název anglicky | Destination management. Skill to manage a destination |
Autoři | HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 1. vyd. Praha, 336 s. Manažer, 2022. |
Nakladatel | Grada Publishing |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50200 5.2 Economics and Business |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14560/22:00128724 |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
ISBN | 978-80-271-3218-8 |
Klíčová slova česky | destinační management; princip 3K; strategie; praxe |
Klíčová slova anglicky | destination management; 3C principle; strategy; practice |
Změnil | Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 14. 2. 2024 21:53. |
Anotace |
---|
Kniha má představit základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesuřízení, a tyto následně aplikovat na četné zahraniční (teoretické) poznatky o řízení destinace. Velkýprostor je věnován právě specifikům řízení destinace (kooperace, koordinace, komunikace –princip3K). Následně jsou nastíněny různé taktiky řízení destinace: strategický management, řízenírekreačních zdrojů, návštěvnický management atd. Přidanou hodnotu lze spatřit i v popisudestinačního managementu v praxi. Kniha je výstupem udržitelnosti projektu MUNI/A/1101/2017. |
Anotace anglicky |
---|
The book is intended to present the basic (theoretical) starting points of management, including the management mechanism, i.e. the management process, and subsequently apply these to numerous foreign (theoretical) findings on destination management. The large area is dedicated to the specifics of destination management (cooperation, coordination, communication – the 3C principle). Subsequently, various destination management tactics are outlined: strategic management, management of recreational resources, visitor management, etc. The added value can also be seen in the description of destination management in practice. The book is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1101/2017, interní kód MU | Název: Destinační management z pohledu teorie řízení (Akronym: DeMaPoTR) |
Investor: Masarykova univerzita, Destinační management z pohledu teorie řízení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 16:10