HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management. Umění rozvíjet destinaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2022, 336 s. Manažer. ISBN 978-80-271-3218-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Destinační management. Umění rozvíjet destinaci
Název anglicky Destination management. Skill to manage a destination
Autoři HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, 336 s. Manažer, 2022.
Nakladatel Grada Publishing
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/22:00128724
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-271-3218-8
Klíčová slova česky destinační management; princip 3K; strategie; praxe
Klíčová slova anglicky destination management; 3C principle; strategy; practice
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 14. 2. 2024 21:53.
Anotace
Kniha má představit základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesuřízení, a tyto následně aplikovat na četné zahraniční (teoretické) poznatky o řízení destinace. Velkýprostor je věnován právě specifikům řízení destinace (kooperace, koordinace, komunikace –princip3K). Následně jsou nastíněny různé taktiky řízení destinace: strategický management, řízenírekreačních zdrojů, návštěvnický management atd. Přidanou hodnotu lze spatřit i v popisudestinačního managementu v praxi. Kniha je výstupem udržitelnosti projektu MUNI/A/1101/2017.
Anotace anglicky
The book is intended to present the basic (theoretical) starting points of management, including the management mechanism, i.e. the management process, and subsequently apply these to numerous foreign (theoretical) findings on destination management. The large area is dedicated to the specifics of destination management (cooperation, coordination, communication – the 3C principle). Subsequently, various destination management tactics are outlined: strategic management, management of recreational resources, visitor management, etc. The added value can also be seen in the description of destination management in practice. The book is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017.
Návaznosti
MUNI/A/1101/2017, interní kód MUNázev: Destinační management z pohledu teorie řízení (Akronym: DeMaPoTR)
Investor: Masarykova univerzita, Destinační management z pohledu teorie řízení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 13:35