A 2022

Destinační management. Promo video

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

Destinační management. Promo video

Název anglicky

Destination management. Promo

Autoři

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/22:00128736

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

destinační management; spolupráce; propojení; strategie; promo video

Klíčová slova anglicky

destination management; cooperation; interaction; strategy; promo
Změněno: 28. 2. 2023 10:10, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

Propagační video srozumitelnou formou přibližuje veřejnosti vědní obor destinační management. Video bylo natočeno za účelem účasti v soutěží Český Vševěd 2022. Video je současně výstupem udržitelnosti projektů MUNI/A/1101/2017 a MUNI/A/1399/2020.

Anglicky

The video promotion brings the scientific field of destination management closer to the public in an understandable form. The video was filmed for the purpose of participating in the Český Vševěd 2022 competition. The promo is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017 and MUNI/A/1399/2020 as well.

Návaznosti

MUNI/A/1101/2017, interní kód MU
Název: Destinační management z pohledu teorie řízení (Akronym: DeMaPoTR)
Investor: Masarykova univerzita, Destinační management z pohledu teorie řízení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/1399/2020, interní kód MU
Název: Korona-krize a její dopad na změnu řízení v destinaci (Akronym: KK-DOPŘÍZDES)
Investor: Masarykova univerzita, Korona-krize a její dopad na změnu řízení v destinaci

Přiložené soubory