B 2022

Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie

ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK et. al.

Základní údaje

Originální název

Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie

Název česky

Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie

Název anglicky

Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies

Autoři

ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí), Petra BARANOVÁ (703 Slovensko, domácí), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka ĎULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí), Jan EGERLE (203 Česká republika, domácí), Ivana JŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí), Alena PAROUBKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Valentýna VESELÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 116 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49), 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/22:00128787

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-280-0253-4

Klíčová slova česky

interprofesionalita; pedagogické profese; pomáhající profese; škola; školní vzdělávání

Klíčová slova anglicky

interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2023 15:57, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Kniha je úvodem do problematiky interprofesní spolupráce ve škole. Zprostředkovává teoretické vymezení interprofesionality a na základě případových studií objasňuje její podoby v různých situacích při školním vzdělávání. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.

Anglicky

The book provides an introduction in the field of (inter)professional collaboration in school. It offers theoretical background for interprofessional collaboration and on the basis of case studies it illustrates its’ various forms within school education. The book could serve as source in preparation and development in helping professions.

Návaznosti

MUNI/A/1363/2020, interní kód MU
Název: Podoby profesní spolupráce ve škole
Investor: Masarykova univerzita, Podoby profesní spolupráce ve škole