2022
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK et. al.Základní údaje
Originální název
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název česky
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky
Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
Autoři
ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí), Petra BARANOVÁ (703 Slovensko, domácí), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka ĎULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí), Jan EGERLE (203 Česká republika, domácí), Ivana JŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí), Alena PAROUBKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Valentýna VESELÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 116 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49), 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/22:00128787
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-280-0253-4
Klíčová slova česky
interprofesionalita; pedagogické profese; pomáhající profese; škola; školní vzdělávání
Klíčová slova anglicky
interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2023 15:57, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Kniha je úvodem do problematiky interprofesní spolupráce ve škole. Zprostředkovává teoretické vymezení interprofesionality a na základě případových studií objasňuje její podoby v různých situacích při školním vzdělávání. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.
Anglicky
The book provides an introduction in the field of (inter)professional collaboration in school. It offers theoretical background for interprofessional collaboration and on the basis of case studies it illustrates its’ various forms within school education. The book could serve as source in preparation and development in helping professions.
Návaznosti
MUNI/A/1363/2020, interní kód MU |
|