Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2262742, author = {Marinič, Peter}, address = {Dubnica nad Váhom}, booktitle = {15. didaktická konference}, edition = {1. vyd.}, editor = {Lengyelfalusy, T., Porubčanová, D., & Tkáčik, Š}, keywords = {identity of teacher, secondary vocational school teacher, literature review}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Dubnica nad Váhom}, isbn = {978-80-8222-044-8}, pages = {161-167}, publisher = {Vysoká škola DTI}, title = {Identita učitele střední odborné školy}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2262742 AU - Marinič, Peter PY - 2022 TI - Identita učitele střední odborné školy PB - Vysoká škola DTI CY - Dubnica nad Váhom SN - 9788082220448 KW - identity of teacher, secondary vocational school teacher, literature review N2 - Učitel pro mnohé představuje významnou osobnost, která je formuje v mnoha oblastech. Učitel si je vědom, z toho vyplývající důležitosti své role, a proto se v mnoha případech snaží své kompetence zdokonalovat a dále rozvíjet. Zároveň dochází ke smysluplnějšímu pojetí vlastní identity učitele. Jde o širší pojem, přičemž k němu lze přistupovat z hlediska psychologického, sociálního nebo sociokulturního. Tedy sebepojetí učitele, jeho hodnocení sebe sama, ale i hodnocení idealizované představy učitele jako takové hodnocení založené na osobnostních rysech a dalších faktorech může být zahrnuto. Proto lze identifikovat několik forem a vrstev identity učitele. V příspěvku je prezentováno teoretické objasnění specifik identity učitele středního odborného učiliště na základě literární rešerše dostupných článků v databázi WOS a SCOPUS. ER -
MARINIČ, Peter. Identita učitele střední odborné školy. In Lengyelfalusy, T., Porubčanová, D., \&{} Tkáčik, Š. \textit{15. didaktická konference}. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2022, s.~161-167. ISBN~978-80-8222-044-8.
|