BLAŽKOVÁ, Růžena. Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017. Matematika a didaktika matematiky 2. ISBN 978-80-210-8674-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, Matematika a didaktika matematiky 2, 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-8674-6
Klíčová slova česky didaktika matematiky, výuka matematiky na základní škole, specifické poruchy učení, dyskalkulie, přirozená čísla a operace s nimi, racionální čísla, geometrické představy, komunikace v matematice, reedukační postupy, individuální vzdělávací program
Klíčová slova anglicky didactics of mathematics, education of mathematics, specific learning difficulties, dyscalculia, natural numbers, rational numbers, geometry, communication in mathematic, reeducation for dyscalculia, individual education program
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 2. 3. 2023 14:29.
Anotace
Problematika specifických poruch učení je středem zájmu pedagogů, zejména z hlediska inkluzivního vzdělávání žáků. Je uvedena klasifikace poruch učení, příčiny poruch učení v matematice, analýza jednotlivých elementárních jevů. Publikace je zaměřena na učivo prvního i druhého stupně základní školy, zejména na problémy dětí v oboru přirozených čísel, desetinných čísel, celých čísel a zlomků.
Anotace anglicky
Problems of specific learning difficulties is the centre of interest of teachers, especially the point of view of inclusive education of pupils. Problems of specific learning difficulties is at the centre of interest of teachers, especially, from the point of view of inclusive education of pupils. In the article, there is a classification of difficulties, causes of difficulties in mathematics, analysis of particular elements phenomen of mathematics in primary school. The article is aimed at problems of children in the area of natural numbers, decimals, whole numbers and fractions.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 23:27