v 2017

Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání

Název anglicky

Member of the editorial board of the scientific journal Literacy, pre-literacy and education

Vydání

2017

Nakladatel

Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Šéfredaktor / členství v redakční radě odborného časopisu

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

gramotnost; pregramotnost; vzdělávání; výzkum; studie

Klíčová slova anglicky

literacy; preliteracy; education; research; studies
Změněno: 4. 3. 2023 19:35, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Časopis Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání je odborný recenzovaný časopis zaměřený na oblast gramotnosti a vzdělávání v tom nejširším pohledu. Jeho cílem je prostředkovat nové poznání v dané problematice a dát tak podněty pro rozvoj praxe i propojení vědy, výzkumu a praxe. Zaměřuje se na témata čtenářské, matematické, informační a přírodovědné gramotnosti a pregramotnosti, ale také na témata s nimi souvisejícími. Časopis je zároveň platformou pro rozvoj pedagogické psychologie, primární pedagogiky, oborových didaktik, speciální a sociální pedagogiky jako vědních disciplín.

Anglicky

The magazine Literacy, pre-literacy and education is a peer-reviewed professional magazine focused on the field of literacy and education in the broadest sense. Its goal is to convey new knowledge in the given issue and thus provide incentives for the development of practice and the connection of science, research and practice. It focuses on the topics of reading, mathematics, information and science literacy and pre-literacy, but also on topics related to them. The magazine is also a platform for the development of pedagogical psychology, primary pedagogy, branch didactics, special and social pedagogy as scientific disciplines.