2017
Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání
Název anglicky
Member of the editorial board of the scientific journal Literacy, pre-literacy and education
Autoři
Vydání
2017
Nakladatel
Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Šéfredaktor / členství v redakční radě odborného časopisu
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
gramotnost; pregramotnost; vzdělávání; výzkum; studie
Klíčová slova anglicky
literacy; preliteracy; education; research; studies
Změněno: 4. 3. 2023 19:35, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Časopis Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání je odborný recenzovaný časopis zaměřený na oblast gramotnosti a vzdělávání v tom nejširším pohledu. Jeho cílem je prostředkovat nové poznání v dané problematice a dát tak podněty pro rozvoj praxe i propojení vědy, výzkumu a praxe. Zaměřuje se na témata čtenářské, matematické, informační a přírodovědné gramotnosti a pregramotnosti, ale také na témata s nimi souvisejícími. Časopis je zároveň platformou pro rozvoj pedagogické psychologie, primární pedagogiky, oborových didaktik, speciální a sociální pedagogiky jako vědních disciplín.
Anglicky
The magazine Literacy, pre-literacy and education is a peer-reviewed professional magazine focused on the field of literacy and education in the broadest sense. Its goal is to convey new knowledge in the given issue and thus provide incentives for the development of practice and the connection of science, research and practice. It focuses on the topics of reading, mathematics, information and science literacy and pre-literacy, but also on topics related to them. The magazine is also a platform for the development of pedagogical psychology, primary pedagogy, branch didactics, special and social pedagogy as scientific disciplines.