B 2022

Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ZAVADILOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky

Název anglicky

Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-280-0222-0

Klíčová slova česky

Připravenost studenta učitelství, jádrové dovednosti výuky, sebehodnocení, evaluace učitelského vzdělávání, nástroj pro učitele a studenty

Klíčová slova anglicky

Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students

Štítky

Změněno: 6. 3. 2023 11:48, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

Prezentovaný nástroj je snahou o příspěvek do komplikované problematiky evaluace učitelského vzdělávání pro fakulty připravující učitele napříč obory. Účelem nástroje je poskytnout vzdělavatelům učitelů jednoduchý sumativní nástroj, kterým mohou měřit a porovnávat aktuální stav a vývoj úrovně profesní připravenosti studentů učitelství a absolventů oborů učitelství.

Anglicky

The presented instrument is an contribution to the issue of teacher education evaluation for faculties preparing teachers across disciplines. The purpose of the instrument is to provide teacher educators an simple summative tool to allow them to measure and compare the current state and development of the level of the professional preparation of students and graduates in field of teaching.