Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2264437, author = {Vaďurová, Helena and Slezáková, Katarína and Slepičková, Lenka}, address = {Brno}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {teacher education, evaluation, preparedness of students of teacher education, selfevaluation}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0234-3}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2210}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2264437 AU - Vaďurová, Helena - Slezáková, Katarína - Slepičková, Lenka PY - 2022 TI - Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028002343 KW - teacher education, evaluation, preparedness of students of teacher education, selfevaluation UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2210 N2 - Aby učitel nebo učitelka mohli naplnit roli “nositele/nositelky změny”, musí být ztotožnění s myšlenkou vzdělávání pro všechny, přijmout odpovědnost za vzdělávání všech svých žáků a umět rozpoznat a řešit jakoukoli formu vyčleňování a nerovného zacházení. Současně se ukazuje, že zásadním faktorem formujícím působení učitelů v inkluzivní třídě je vnitřní důvěra ve vlastní schopnosti zvládat jednotlivé aspekty výchovně vzdělávací činnosti. Nástroj umožňuje nahlédnout práci učitele z odstupu, učit se ji reflektovat a vytvořit plán osobnostního a odborného rozvoje. ER -
VAĎUROVÁ, Helena, Katarína SLEZÁKOVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. \textit{Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů}. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN~978-80-280-0234-3.
|